Bu Blogda Ara

8 Kasım 2011 Salı

CANIMA CAN GELDİĞİ GÜN İŞTE BUGÜN (4 yıl önce bu dakikalarda)

''artık portakalda vitamin değil:)''
''burada daha yaşını bile doldurmamıştı benim kuzum''
  Bugün tarif verir miyim bilmem ama bu yazı bugüne özel olsun istedim.bugün benim için çok özel bir gün,başlıkta da yazdığım gibi canıma can geldiği gün.4 yıl önce bu saatlerde oğlumu henüz dünyaya getirmemiştim ama her an bekliyordum.Yanlış hatırlamıyorsam şuan saat 13:35 ve ben 1-1,5 saat sonra hastahanenin yolunu tutmuştum.Çok zor olmuştu ama hiç korkmamıştım,sabırsızlıkla onu beklemiştim.Tam 8,5 saat bekledim acı çekerek.ama yanımdakiler bilir gık bile demedim.
     
   23 mayıs 2007 saat 22:55 canıma can gelmişti işte.çok bitkin olmama rağmen mutluluktan sabaha kadar uyuyamamıştım.Sanki benim için hayat yeniden başlamıştı.Reset atmıştım hayatıma sanki,tüm yaşadıklarıma ve yaşayamadıklarıma.Hayata ilk reset atışım değildi bu.Daha önce eşimle tanıştığımda da aynını yapmıştım aslında ama bu başkaydı.Çünkü o benim parçamdı ve insan doğurana kadar gerçeği idrak edemiyormuş.Doğunca anladım,artık hayatım değişecekti.Hayattaki en kutsal duyguyu bende tatmıştım artık ve dönüşü yoktu.O duyguyu bir kere tattım mı insan bir daha annelik duygusallığından çıkamıyormuş.Çok başkaymış gerçekten.hala o günü aynı heyecan ve mutlulukla yaşıyorum sanki.kimisi korkuyla ve acıyla anar ya bende hiç olmadı, ki çok zor bir doğum olmuştu.yaşadığım acıları bildiğim halde bugün oğluma kavuşmak için aynı şeyleri yaşayacağımı bilsem gık bile demem,tekrar yaşardım.Allah herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah...
  Buradan ona ve tarihe küçük bir not;
    ''Seni çok seviyorum oğluşum,doğum günün kutlu olsun.son nefesimize kadar yanımızda olasın inşallah.Hayatta ne dilersen Allah sana versin,inşallah seni vatana ,millete hayırlı bir evlat olarak yetiştirebiliriz''..
Maşallah demeyi unutmayalım lütfen :)ben nazardan çok korkarım da....

burada 3 yaşındayız,pozlara bakar mısınız:)
''dayımızla şampiyonluk kutlamalarımız:),''

''bu foto yayınım sonrasına ait,artık okullu bile olduk,zaman su gibi akıp gidiyor''

not:    ben bu yazıyı 23 mayıs 2011 de yazmıştım,blogumu blogcudan taşırken ,yorumlarda dahil kopyala yapıştır şeklinde taşıdığım için bazı yazılarımı yapıştırmayı unutmuşum:)
buda onlardan biri ve benim için belkide en önemli yazı diyebilirim,bir türlü yayına alamamıştım yeni adresimde,kısmet bugüneymiş,siz bu yazıyı bugün 23 mayısmış gibi okuyun lütfen:)
    Herkese sevgiler...

26 yorum:

  1. yelkenlimingittigiyere8 Kas 2011 23:10:00

    Canım yaa, hem de Fener\'liymiş oh, zor bir doğum olmuş 8 saat ne demek! Ama değmiş, canım bayağı da büyümüş maşallah, nice nice yıllara, annesi,babası tüm sevdikleriyle,sağlık, afiyetle mutluluklar diler, sevgili oğlunun yeni yaşını kutlarım canım. Sevgilerimle öptüm

    YanıtlaSil
  2. amin canım arkadaşım,evet fenerliyiz,tamda denk geldi,çok güzel oldu.evet çok zor bir doğumdu ama değdi.dün gibi aklımda ama 4 yıl olmuş.çok ama çok teşekkür ediyorum beni hiç yalnız bırakmadığın için.amiiiinnn.bende öptüm

    YanıtlaSil
  3. OĞLUNUZUN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN ALLAH ACISINI GÖSTERMESİN NİCE NİCE ÇOK MUTLU ÖMÜR ONUN OLSUN

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim waterfaal arkadaşım,her bir sözüne ayrı ayrı amin.allah kimseye evlat acısı yaşatmasın inşallah,çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. hayatibesgece8 Kas 2011 23:14:00

    allahım tüm dileklerinizi kabul etsin allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim hayati arkadaşım,allah razı olsun...aminn

    YanıtlaSil
  7. canını seven kaçsın8 Kas 2011 23:16:00

    yaşasın yemek yemek ve yemek siteleri holeyy bu site kimin elinde acaba muhatabımız kimdir bu fenerli çocuklar ne iş yemekleri yapınca bunlar gibimi oluoruz merakımdan soruyorum bide ekmek arası tarifleri verirmisiniz üstünüze afiyet öğrenciyimde

    YanıtlaSil
  8. öncelikle sorulara cevap vereden önce benimde biri sorum olacak canını seven neden kaçıyor?:)evet burası yemek sitesidir.resimdeki benim oğlumdur,bugüne özel tarif yerine onun resmini yayınladım,çünkü doğum günü:)muhatabınız benim,ekmek arasına gelince,madem öğrencisin o tarifleri senden iyi kimse bilmez bence:)evet yemeklerimi yiyince bunlar gibi oluyorsunuz:)bu kadar.başka soru varsa alayım:))))

    YanıtlaSil
  9. nice senelere.. Allah ayırmasın sizi Reyhan hanım..:)

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim rumma diyeceğim çünkü adınızı bilmiyorum:)amin,allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  11. Reyhancım Allah bağışlasın çok duygulandım...
    mimlendin bu arada sayfamda ;)

    YanıtlaSil
  12. amin canım allah herkesin evladını bağışlasın,aaaa mimmi dedin hemen geliyorum:)))

    YanıtlaSil
  13. reyhancıımmm aglayacaktım valla cok duygulandım...maşşallah kuzucuguna...allah korusun sizi...nice senelere...darısıda başıma olsun dimi :P

    YanıtlaSil
  14. sağol nirvana'cım amin,darısı başına olsun tabiki ,bu güzel duyguyu tatmayan kadın kalmasın:)
    allah hayırlı ve en kısa zamanda sanada nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  15. ALLAH BAĞIŞLASIN,SAHA GÜZEL GÜNLERİNİ GÖRÜN İNŞALLAH
    SEHER

    YanıtlaSil
  16. Mutfak Defteri14 Kas 2011 16:03:00

    Çok duygulu ve sevgi dolu bir yazı olmuş, bunlar anneliğin getirdiği güzel duygular sanırım. Hep güzel günlerde mutlulukla yaşamanızı dilerim, nice mutlu huzurlu yaşları olsun. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM MUTFAK ARKADAŞIM,AMİN CÜMLEMİZE İNŞALLAH..

    YanıtlaSil
  18. AMİN SEHERCİM,RABBİM HEPİMİZİN EVLADINI BİZE BAĞIŞLASIN İNŞALLAH..

    YanıtlaSil
  19. rabbim uzun uzun ömürler nasip etsin sağlıkla mutlulukla başında sizlerle hep güzel günler görsün inşallh yağız paşa hayatta istediği herşeyin gerçek olması dileğim iyi ki doğmuş:))

    YanıtlaSil
  20. amin rabbim cümlemizin evladına güzel bir gelecek ve sağlık versin.çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  21. allah bağışlasın..

    YanıtlaSil
  22. amin sevda cümlemizin evladını bağışlası rabbim..

    YanıtlaSil
  23. Canım Allah nice yaşlarını görmek nasip etsin. Sağlıkla büyüsün inşallah! Zaman ne çabuk geçiyor di mi. Benim kızım da önümüzdeki ay 1 yaşına basacak. Geçen sene bu zamanlar doğum iznine ayrılmış evde onu bekliyordum:)

    YanıtlaSil
  24. sağol tümay'cım,rabbim senin evladınında bahtını güzel yapsın inşallah,cümlemizin evladının güzel olsun.şimdiden kızımızında doğum günü kutlu olsun.
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  25. Allah sağlıklı uzun ömür versin.Onlar dünyanın tek anlamı
    sevgiler
    ha bir de aslan dayılar iyi ki var hem de fenerbahçeli

    YanıtlaSil
  26. sağolasın ablacım,iyikide varlar hem evlatlar hemde dayılar,fenerli olmazsa olmaz zaten:)
    amin rabbim cümlesine uzunnn ömür versin..

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..