Bu Blogda Ara

15 Mart 2012 Perşembe

YEMEK BLOGER'LERİ PİNHAN RESTORAN'DA BULUŞUYORUZ!!




  Evet arkadaşlar,başlıktanda anlaşılacağı üzere yemek blogger'leri , bir aksilik olmazsa 17 MART C.TESİ ,,SAAT: 13.00 'da,  Pinhan restoran'da buluşuyoruz.
Eğer istanbul'da yaşıyorsanız, yemek blogger'iyseniz ve buluşmaya katılmak istiyorsanız yapmanız gereken çok basit;

   ---adınız, soyadınız, telefon numaranız ve bloğunuzun linkini   ''   iletisim@anifotograflari.com   '' adresine göndermeniz yeterlidir.

  Yalnız unutmayın başvuran ilk 20 blogger buluşmaya katılabilecek,acele etmenizde fayda var.
Tanışmak ,görüşmek dileğiyle..

Daha fazla bilgi için buluşmayı düzenleyen arkadaşımızın bloğuna uğrayabilirsiniz tık tık

YER:   küçükyalı -pinhan restoran

7 yorum:

  1. Harika bir mekanda harika bir buluşma,işim olmasaydı katılmak isterdim .Ağız tadıyla güzel bir gün diliyorum katılanlara:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel canım ama malesef antalyadayım :( size güzel bir gün diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. suer....harıka etkınlık..kocamn sevgıler

    YanıtlaSil
  4. bende istanbulda olsaydım keşkeeeee

    YanıtlaSil
  5. evime çok yakın, çok da güzel bir mekan. şehir dışında olmasaydım mutlaka katılmak isterdim. sizlere iyi eğlenceler dilerim. sevgiler

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..