Bu Blogda Ara

14 Ocak 2013 Pazartesi

BUMERANG'LA USLA DENEYİMİ


Herkese merhabalar,mutlu haftalar.
  Takip edenler hatırlayacaktır,geçtiğimiz günlerde ''hayatımın yemeği'' adıyla bir tarif yayınlamıştım,işte o tarif beni Usla'ya götürdü.Normalde bu şekilde hiçbir Workshop'a yada etkinliğe katılmam ama işin içinde bumerang ve Usla olunca tereddütsüz katılmıştım,beni yine yanıltmadılar..İyi kide katılmışım ve oradaydım dedirttiler sağ olsunlar.Bumerang deneyim günlerinin ilkine de katılmıştım ve yine muhteşem bir deneyim yaşayıp dönmüştüm,belki hatırlarsınız Sushico 'da sushi yapmıştık,bumerang bu işin sahiden hakkını veriyor.


Usla'da bir workshop'a ilk kez katılacağım için fazlaca bilgiye sahip değildim ama hakkında çok güzel şeyler duyuyordum .Duyduklarımı ve daha fazlasını gözümle gördüm ve deneyimledim.Dünyaca ünlü şef Osman Bahadır'la yemek yapma fikri çok güzeldi,tatbiki fikrinden de güzeldi.Yemek bloggerleri hakkında oldukça pozitif düşünen ve önemseyen bir şef ,en çok bu yanı hoşuma gitti.Mütevazılığı ve işini çok iyi bilmesi de cabası.



  Usla ,tam bir yemek akademisi,Türkiye'de bir benzeri var mı bilemiyorum? varsa da ben görmedim.Sadece mutfak değil öğrenciler için her şey düşünülmüş.Spor salonu,kütüphane ve dahası,üstelik milli eğitim bakanlığı onaylı bir akademi.İleriye yönelik böyle bir kariyer planınız varsa,aklınızda bulunsun derim,Web sitesini mutlaka inceleyin.



Osman bahadır şefimle mevsimine uygun üç nefis yemek yaptık,sonrada afiyetle yedik.


  Yapım aşamalarında Osman şefimiz,her üç yemeği de her ayrıntısına kadar anlattı ve tatbik etti.Tabi bunun yanında bizimle çok güzel bilgiler ve püf noktaları da paylaştı,yeri geldiğinde hepsinde bahsedeceğim (tabi hatırladıklarımdan:)



    İlk yemeğimiz nefis mi? nefis bir balık yemeğiydi,ben tadına bayıldım,severek yedim.
  Renkli biberli rulo levrek,tarifini önümüzdeki günlerde sizlerle paylaşacağım.



  Her ne kadar fotoğrafını istediğim gibi çekememiş olsam da,bal kabaklı Ravioli'yi de sevdim ama sanki bal kabağı değil de başka bir iç malzemesi beni daha çok mutlu edecekti :)


Son olarak nefis çikolatalı Volkan kek yaptık ve güzel bir sohbet eşliğinde onu da afiyetle yedik.
  Tarifleri önümüzdeki günlerde ekleyeceğim,takipte kalın derim.


  Ve bir ''bumerang deneyim günleri ''klasiği olarak,Hilal Meriç'le güzel bir poz verip bu güzel günü bitirdik.
Öncelikle ilgileri için Şef Osman Bahadır'a ve tüm usla ekibine,sevgili Hilal'e ve yine bumerang ekibinden olan ve yeni tanışma fırsatı bulduğum Ahmet bey'e bu güzel deneyim için çok teşekkür ediyorum.


  Ayrıca bu güzel hediyeler için de hem bumerang ekibine hemde usla ekibine teşekkür ediyorumUsla'nın bizler için hazırladığı yılbaşı kurabiyeleri tek kelimeyle nefisti.Önümüzde ki günlerde deneyip onun da tarifini sizlerle paylaşacağım.

Sağlıcakla kalın...

32 yorum:

  1. Güzel yazınız ve yorumlarınız için teşekkür ederiz.

    Sevgiler

    Hilal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl bu harika gün için ben teşekkür ederim..

      Sil
  2. canım çok güzel bir etkilğe katılmışsın...
    ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. bumerang ekibiyle boyle guzel etkinlige katilmak cok hos...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahiden çok güzel bir gündü,sağol canım..

      Sil
  4. Canımmmmmm şahane bir gün reyhancım çok güzel. Yaptıklarınız da çok leziz..Ellerinize sağlık. Böyle bir etkinlik ankara'da olsada katılsam:))
    Çok öptüm ablam. İyi haftalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyor diye biliyorum ama çok sık olmuyor sanırım.sağol hayatım..

      Sil
  5. Usla mı? Bumerang mı? Ben ilk kez duyuyorum sanırım yemekle ilgim olmadığdan, muhteşem bir deneye benziyor, eline sağlık canım, afiyet olsun, var ya keşke ben de böyle bir şeye katılsam dedim ne güzel...iyi ki, katılmışsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet usla ve bumerang :)usla yemek akademisi ama bumerang tüm bloggerler'ın yazdığı katıldığı hürriyet gazetesinin bir oluşumu,sen yok musun yoksa ?
      sağol ablacım öpüyorum..

      Sil
  6. Tebrikler reyhancığım. Ellerinize sağlık. Ne güzell. Katılan herkese tebrikler.

    YanıtlaSil
  7. Harika bir gün gecirdigin belli,ne mutlu sana.Bu nefis yemeklerin tarifini bekliyoruz;)) SEVGILER..

    YanıtlaSil
  8. Canım ne kadar güzel bir etkinlik olmuş sizin için, adına çok sevindim..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel,çok keyifli bir etkinlik olmuş..Ellerine sağlık,tarifleri merakla bekliyoruz Reyhan'cım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahiden çok keyifliydi,tarifin biri yayınlandı diğerlerini de inşallah önümüzdeki günlerde yayınlarım,sağol canım..

      Sil
  10. vuuuu süper ötesi bir gün olmuş kuzum yahuuuuuu :) herşeyler harika valla hadi bekliyoruz enfes tarifleri :)))) öpüyorum keyfin daim olsun etkinliklerin bol olsun haftan çok mu çok güzel olsuunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm sensin harikaa :)sağol tatlım öpüyorum..

      Sil
  11. Reyhan harika bir şey bu, ne kadar güzel bir deneyim olmuş :)
    Yaptıklarınıza bayıldım, Levrek tarifi, Ravioli volkan pasta ah hemde bu saatte nasıl canım çekti, nefis görünüyorlar. Afiyet olsun sizlere.
    Hediyelerinde cidden çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyleydi canım,çok keyif aldım.sağol aslı'cım..

      Sil
  12. Ne harika bir deneyim, ne güzel şeyler yapmışsınız ve deneyimlemişsiniz sevgili Reyhan. Tarifleri dört gözle bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok keyif aldık,tarifleri en kısa zamanda ekleyeceğim.sağol canım..

      Sil
  13. Reyhan ne kadar guzel bir aktivite ve katilim bu boyle, yeptiginiz yemekler nefis eh birde yemissiniz afiyetlen..en guzelide o..ustune ustluk guzel hediyeler de verilmis..birde onca guzel bilgi ve tarif..Bu arada Yagiz sana cok benziyor:))) sevgiler diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen de dediğin gibi canım her şey mükemmeldi.sağol canım..

      Sil
  14. çok güzell olmuş iyi ki katılmışsın keşke daha fazla katılma şansımız olsa bu tür etkinliklere..Tebrik ederim.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Şekerciğim ne güzel bir etkinlikmiş çok sevdim.Balığın tarifini senden sabırsızlıkla bekliyorum canımın içi.Untma ,unutmazsında öne geçiversin kuzum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun tarifini düzenler düzenlemez yayınlayacağım şekercim :)öpüyorum..

      Sil
  16. Ayy harika bir etkinlikmiş ben de orada olmayı isterdim:))
    Tebrik ederim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke olsaydın banu'cum,tanışmış olurduk :)sağol canım..

      Sil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..